row row row your boat

är det bara jag som blivit bjuden på en tvådagarskryssning till oslo och tillbaka? vad är haken? någon som läst det finstilta? kanske är det min chef som bjuder mig. ja, så måste det vara. eftersom jag är sån lojal, överarbetande slav så ska jag få lite belöning. great!

btw så lönar det sig att ringa hem till sin chef och kvida lite med gråten i halsen. tjänar 3 timmars sömn på det.

inatt drömde jag ännu en mardröm. jag flög flygplan och vi störtade ner i vattnet. höll andan som fan, sen vakna jag. vad gör man åt mardrömmar? föresten så älskar jag att flyga.

Kommentarer
Postat av: pillan

haha nej jag också. ska vi åka ihop? : ). men jo finns alltid något skit bakom.

2008-06-05 @ 17:11:52
Postat av: pillan

min kommentar funka nog inte men jag har också fått det. ska vi åka ihop? : ). klart det är nåt skit bakom, man skulle svara på något åtminstone.

2008-06-05 @ 17:15:48
Postat av: Jenny

Jag har också blivigt det. Kruxet va ju att man var tvungen att åka ensam. Medresenären var ju tvungen att betala. Experiment tor jag dem kallade det.

2008-06-05 @ 20:50:53
Postat av: linda

haha jag också.

2008-06-05 @ 21:09:08
URL: http://grundstrom.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag har varit inne och testat för skoj skull och när jag väl hade beställt allt som behövdes till, typ mat och så, plus att en annan åker med så var jag upp i nästa 2500 kronor. Haha, det tycker jag inte är billigt!

2008-06-07 @ 22:59:42
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0