rape me

helvete! fan va lessen jag blir! min favoritblogg, rape me, har satt lösen! åååh =( hoppas hon kommer på andra tankar snart. fast jag kände mig mer lessen när uggla la ner sin. fanfanfan.
  
sushi med lax och jordgubbar i hennes ära för det är hennes favoriter.

kom på en sak till om grossen haha. en kille kom in utan tröja och man reagerar ju. så börja jag och evelina snacka om det att i vissa affärer får man inte gå utan tröja osv. och sen sa jag att han komemr säkert till min kassa. jag känner de på mig. bara för han är utan tröja och har tatueringar. så säger eve att då får jag svårt att koncentrera mig. sen kom han ju såklart till min kassa. jag koncentrera mig som fan. så står han och spänner sig och sånt på skoj för sin kompis. ballball. jag ville fråga honom om han inte hittat sin tröja idag men jag våga inte...

finns det inte nån regel eller norm el nått som säger man inte får "gå med rumpan bar" i affärer?

nu ska jag gå till sängs med ett glas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0