mjukglass med brownie

irene, bosse och gittan satt utanför grossen i skuggan i typ en timme. jag gick ut och snacka lite. så kom veteranbilarna och typ 30 motorcyklar. oj! sån fart det blev på irene. sprang ut med sin överviktiga kropp till vägen och vinkade och skrek. "kom louise! kom ut och titta! det är mina kompisar louise!" haha sen går hon fram till gittan och gråtandes kramar hon henne och säger "det är mina koooompisar" jävla humörsvängningar. ja, jag erkänner. när irene och hennes gang kommer in på jobb så är det höjdpunkten på min dag.

två days kvar. fan va skönt! det klirrar i kassan. jag märker att jag va ganska bra på att sälja jordgubbar för kunder kommer och säger att dom saknar mig ute bland jordgubbarna. ja, mest gubbar. men det bryr jag mig inte om. uppskattning som uppskattning. =)

vinet från igår har avdunstat på mitt varma rum. en halv cm ovanför ytan så är det en röd ring så det borde va så.

alla förstår kärlekens språk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0