klimax: 1:22




idag stängde jag med två 91or. fick kassaskåpsnyckeln, vilket skrämde mig lite. sist jag använde den så fastnade den inne i låset och anne fick tillkalla hjälp haha. "det kommer gå så bra så" säger bodil. ja, jag sitter här och tänker fortfarande på om jag glömt något viktigt, men kan inte komma på nåt. men har man glömt nåt så är det ju glömt.

det är många som oddsat på 0-1 idag.

har även blivit bjuden på midda av en bogdanov "om han vann på matchen" mitt svar blev "det beror på hur mycke du vinner" ja, man vågar ju inte va ovän med dom.

och irenes katt hade lagt sig på hennes nytvättade kläder idag.
där låg han och ville inte flytta sig.
så nu måste hon (el nån annan?) tvätta det igen.
så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0