har hon fastnat tanten?

jag lagade precis en sjukt satsig lunch till mig själv. pappa var något mindre satsig och köpte en färdig korv med ärtsoppa på konsum. luktar sådäär, men är det hans favoriträtt so will be it. som man säger, eller säger man så?

jaja men nu är jag mätt som fan och det var jag igår också för jag åt nog mest av alla på studentkalaset. men det är ju synd om dom om det ska bli mycket mat över för det får inte plats i deras kyl kanske. jag gillar farfar dahl, han sa hejdå till alla och sen kommer han tillbaka "oj jag ändrade mig, det ska ju bli tårta och kaffe nu. det får jag inte missa"

jag har fått en ny teoribok haha för min var för gammal sa dom. well! jag är ganska stolt över mig själv och jag var minst nervös på stället. men det kan bero på att alla andra där skulle köra upp. haha och tydligen ska jag köra runt och vara cool i en lyxig cabbe.

om man möter motgång så har man bara två val, quit eller att sätta en fot framför den andra och kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0