har du legitimation?

gyllensten handlade av mig idag. han har vuxit minsann. man kanske inte trodde att han kunde växa mer men det kunde han! skäll idag igen. men även trevliga människor. jag har börjat uppskatta trevliga människor som säger tack bara.

imorron ska jag till tosselilla. med 50 ungar. men jag ska bara ha några. hoppas inte de regnar för jag ska upp med alla på komagarna och hoppa så dom åker ner allihop. sen ska vi grilla korv. dom betalar 3000kr och vi ska grilla korv imorron haha. valuta för pengarna. fast å andra sidan får dom umgås med mig. vi bowlade igår och jag vann. och än en gång är jag tacksam som fan för att jag inte tränar tjejer.

"nu ska du parkera bredvid den bilen där borta. det är min bil. den kosta 700 000."

Kommentarer
Postat av: taip

haha så bra att du uppskattar de för de är de nog inte så många som gör :)

2008-06-16 @ 22:53:33
URL: http://taip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0