blue nun

ookej ja det nya är att kommunicera mellan blogginläggen. men så är det väl när man går om varandra IRL. ja jag ska jobba idag. 4 dagar sen är det ledigheten själv för mig. då stänger jag kanske av mobilen. de va rätt skönt sist jag gjorde det. men ja lågt med fem kr. jävla gubbjävel. (rhoodooos) och bra att anne kom ner och beblanda sig med vanligt folk haha. som den knubbiga skalliga killen i seinfeld säger. vad han nu neter.
- ... jag till och med småpratade lite med servitrisen så hon skulle se att jag är en man av folket.

- pappa, var tycker du det är snyggast att ha en tatuering?
- det beror på.. vill du att den ska synas eller inte?
- vet inte
- jaa... tjejer brukar väl ha den där nere på foten?
ja han har koll han haha men jag ska inte fråga han fler gånger.

jag har nu ett limegrönt plåster på mitt finger med apor, lejon, giraffer, koalor på.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0