det är ööver nu

spyken går ut ikväll.vilket betyder två år sen för mig och andra spykister årgång 06. "fan va gamla vi är" sa jonte. yes indeed. och vad har jag gjort med mitt liv? weell, det enda jag kan ångra som bortkastad tid det är halvåret efter studenten som jag spenaderade att do nothing. men efter det har jag gjort lite iaf.

självklart ska jag besöka en spykist ikväll. spykist - för livet
       
jag kan fråga mig såhär i efterhand varför vi sjöng "det är över nu." för full hals. för skolan var ganska bra ändå.
"call me babe"

gick hem från jobb. jag är bra dum. spydde på morronen men åker dit ändå. det blev ju inge bra, men jobbade i 1,5 timme iaf. och nu.. no more jordgubbar =) trött på skiten. på sin höjd kan jag tänka mig att ta de små skolungdomarna på deras raster.

nu ringde nån från något cancerförbund. mamma brukar köpa sånna grejer dom säljer. men mannen i andra änden lät inte så munter. får mig att undra om dom sätter cancerpatienter att ringa själva. fan va taskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0