3-1 till gif

idag har det varit en bra dag. jag fick sova lite längre och vaknade utan att ha drömt mardrömmar. sen gick jag ut och la mig med tidningen på gräset och läste i solen. sen började grannen tvätta bilen så de flög vatten över staketet på mig så jag gick in. sen jobba jag. där va marie och hon gjorde dagen lättare för mig. tillåten mygling kallas det!

oj! nu spillde jag ramlösa på tangentbordet. kan inte va bra det. men bättre än att spilla cocacola t.ex! =) ja, idag ser vi ljust på saker och ting.

idag var det ju derby som jag inte ville missa, så jag frågade anneli snällt om hon ville jobba en timme extra för mig och det ville hon för hon är så snäll. träffade en knatte utanför och han skulle osså till matchen så vi hade följe och jag sa att han va tvungen och va med mig tills jag hitta mina vänner haha och sen hittade han mina vänner illa kvickt, fick nästan en känsla av att han inte ville stå med mig haha "där är a-lagsmålvakten."

när jag kom hem ringde jag mamarosa men dom hade stängt sa han så nu har jag ätit mcdonalds =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0