dagens ros!

detta förtjänar ett eget inlägg.


dagens stora jävla ros går till caroline tror jag hon heter som hette emma innan. som bytade namn i lågstadet. och har barn nu. remember? ni undrar kanske varför men hon gjorde mig sjukt glad idag. värmde i mitt hjärta. en drägglande utvecklingsstörd man köpte en film av mig som han skulle ge bort i present sa han. så fråga jag om han kanske behövde hjälp att slå in den och det behövde han. men jag hade så lång kö så jag kunde inte gå ifrån så jag ropade i högtalaren efter någon. men ingen kom så hörde då caroline detta och går fram till mannen och frågar om hon kan hjälpa honom. och han blev jätteglad. sen hitta han ingen krona till omslagspappret så då ser jag henne sticka ner handen i sin ficka och ta fram en och sen slår hon in filmen åt honom. ja, ibland blir man rörd! att det finns sånna fina människor. det värmde länge. och han mannen blev jätteglad. fler caroline åt folket! och färre sura jävla snåla egotrippade kärringar och gubbar.

None                      None

Kommentarer
Postat av: annica

ja det förtjänade verkligen ett eget inlägg lullan, gud så fint :)

2008-06-06 @ 15:52:06
URL: http://annicu.blogg.se/
Postat av: linda

sjukt smal hon blivit

2008-06-06 @ 22:26:48
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0