chillinötter-mannen

jag håller på med en kund, dam 40+, bakom henne i kön står systrarna dahl och bakom dem står det stinkande fyllot med läderväst och hans fulla kompis. jag noterar att lädervästen står och glor på emelie.

lädervästen - är det en sån där push up bh du har?
emelie - eehm.. haha? (vänder sig om och anneli skrattar också)
lädervästen - det är mycket snyggare utan sån.
dam 40+ - nä nu får du nog allt stänga matluckan! sådär säger man inte!
lädervästen - va? är du avundsjuk?
dam 40+ - nä det är jag verkligen inte men det är ju oförskämt!
lädervästen - men du oroa dig inte, du har snygga lökar du också.
lädervästens kompis - nä nu får du va tyst! vi är i en matbutik. nu får du va tyst! du skämmer ut oss (panikslagen)
jag - ja, jag vill nog ha det tyst i min kassa (haha våga inte säga nåt annat han är ganska läskig)
lädervästens kompis - gå ut med dig! jag vill inte ha dig här inne! tyst med dig! jag ber så hemskt mycket om ursäkt tjejer.

jag säger då det! tur att det var systrarna dahl ändå som inte verka bry sig. tänk så hade det varit någon annan typ en liten flicka som hade börjat gråta eller irene som har spöat skiten ur han. haha

mina fötter luktar inte gott just nu.

nu har jenny inte skrivit blogg på 8 days.

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, dagens knäppaste, jag tycker inte min syrras lökar är något märkvärdigt :P haha

2008-06-07 @ 22:54:04
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0