2-1 till sverige

igår blev jag riktigt jävla utskälld och flera kunder var väldigt otrevliga. jag hade gråten i halsen men jag svalde den. inatt drömde jag att det var en kund som jagade mig sen stängde han in mig och skulle döda mig. ja, jag blir rädd.
varför måste folk vara otrevliga och hotfulla? de är fan inte min karma som straffar mig för jag försöker va trevlig mot alla. p-pernilla hade också blivit utskälld och tanten hade sagt till henne att hon nog inte hade jobbet kvar snart så som hon behandlade kunder. då svarade pernilla "jag behandlar bara som jag blir behandlad" helt jävla rätt. fuck otrevliga människor som får mig att drömma mardrömmar. jag är rädd för döden.

men sen kom solstrålen irene in och jag passade på att snacka lite med henne
- jaha irene, fredag idag. vad ska du göra?
- ja, jag får väl se om man får träffa sin boooyfriend.
- då får du ju ringa han o fråga om han vill träffas.
- du, du skulle bara veta hur många män som vill träffa mig!
- nämen guud va fuskigt. det är ingen som vill träffa mig.
- näämen det är för att jag är snygg!
- ahaa. typiskt. då får jag gå hem och göra mig lite snygg.
- mmm.. men du ska ändå inte träffa dom männen jag träffar. för jag e gammal.

just nu vill jag befinna mig i australia. ja, av många anledningar men just nu för att jag har fått ögoninflammation. deras starka ögondroppar där hade gjort susen. fast det har lagt sig rätt bra nu ändå, för jag har överkonsumerat apotekets ögondroppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0