torsdag hela dagen.

känns som fredag idag.

jaha, det blev samma person som förra gången. johnjohn på jobb. han märkte det först. min hårfärgning. "det såg jag ändå från frysarna" han märker förändringar på hår först och sitter alltid med benen i kors. jag har sagt det förut och säger det igen, han måste varit en tjej i ett tidigare liv.

jag är charlottes sugarmamaaa. "låt bandet rulla" hahah fulla ska vi bli. och som min hjälptränare sa "jaja, då va klockan över 12. då korkar vi upp." haha skämt å sido.

surkärringar finns det gott om. dom är bra när dom är på ens sida men inte om man står på andra sidan. men vem bryr sig. jag som är ungast och snyggast i slutändan. fuck yooou bitterfitta! haha

glassen var god ändå. fast jag tog fel sort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0