lila dröm

kl är tioi åtta och allt är luuugnt. sitter här klar och väntar på p-pernilla. hon sitter på bussen. vi ska på 20årsfest. fast vi kommer lite sent. men fint folk kommer ju sist inte sant?

mamma ryser medans hon ser mig prova min nya klänning. "ska du inte ha strumpbyxor? det ser så kallt ut" nepp! nettan 40+ på jobb (håller till vid blommorna och tacoshyllan) sa en gång till mig att "strumpbyxor, det är sexdödande"  och deet kommer ju inte på fråga! man kan ju inte gå ut och vara en sexdödare. herregud. vad ska man då med kondomerna till i väskan? förutom att ge till emmie haha nä, vad ska man med dom till.. dom kommer säkert gå ut i datum innan jag använder dom. men isf ska det inte vara strumpbyxornas fel iaf!

jag gillar min nya klänning. får långa ben i den. tänka sig att jag valde mellan en magentarosa och en lila och tog den lila =) haha men den hade passat sig på oscarsgalans röda matta.. det hade den.

ses viii?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0