huuuvevärk

min lediga dag. har endast en per vecka. och denne lediga dag sov jag lite längre än jag hade velat. sen ska den spenderas shoppandes. för det är jag värd.

jag har fått ett ont öga till en till på jobb. vi kallar henne S. hon klagade över hur ont hon hade i armen, precis som om ingen annan av oss har fått det. nä, men hon är ju lilla prinsessan stropp. ja, stroppig är hon. och efter det sa hon "ni har det så bra i service, ni får inte ont nånstans. ni bara går där" åååh. hade kunnat klippa till henne. jag har ont i heela min kropp. och massören har semester. ååh jävla stropp! så nu är jag inte så trevlig mot henne mer.

igår kollade jag även legg på en 33åring. haha. han fick sig ett gott skratt. men han såg faktiskt inte ut att vara en dag över 20. jaja, tur han var en av dom få som inte blir sura. han tog det som en komplimang.

ikväll är det träning. ska vi, folket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0