baksmälla i 3 dagar

min dator har nu varit på semester i 3 days. eller var jag på semester? nää, jag har ingen semester i sommar. men jag starta den faktiskt igår bara för att gå in och kolla på hey jude japanen. den får mig på bra humör!

i fredes blev det alldeles för mycke. vi skulle fira johan på jobb som ska ha bebiis snart. snabbt som fan slog alkoholen och jag ska aldrig shotta i hela mitt liv mer. vilket är ett realisktiskt löfte. annat än vad mitt löfte var på lördagen när jag skulle jobba tre och fortfarande inte kunde röra mig och skrek orden "jag ska aldrig dricka sprit i hela mitt liiiv!" sedan begav jag mig till jobb och kände mig fortfarande full. illa. fick koncentrera mig för att inte spy.  tur man har förstående arbetskamrater.

jaha nu måste jag nog uppdatera mig i bloggvärlden för jag har märkt att jag är heelt efter. men det går snabbt. sen ska jag duscha och sen plugga lite teori för att sedan bege mig till cg igen.

igår var en bra dag. jag mådde dåligt på morronen. mådde illa som jag alltid gör på morronen. och påväg till jobb tänkte jag tanken att jag hoppades att stps invånare skiter i att handla idag så jag kan stänga min kassa 10 och gå till frukten. när jag kommer dit får jag världens glädjerus. ville bara krama anne! haha what are the odds? jo, jag skulle inte sitta i kassan alls idag för det var en sjuk i frukten och jag skulle va där hela dagen. =) wiiie. goood karma! el? så gårdagen spenderade jag med gulliga henke, roliga lena och ett gäng dumma frågor av korkade svenssons.

jenny p informerade även mig igår om att hon har tjock-genen, som hon kallar den. inte jag. och att hon borde gå ner 15 kg. hennes syster väger över 100 kg. hon hade även fått stå i service tio minuter. vilket var världens grej! jag tittade på henne som hon va dum i huvet och gick sen ut och snacka lite skit om henne med henke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0