alla luktar illa

igår fyllde kenneth år. mannen som tar ett år på sig att handla och som är ihop med en tjej som tar lika lång tid på sig som alltid har cykelhjälm när hon går runt med sin rullator. hon är runt 30 år. de är översexuella och ibland kan hon stå och smeka hans gump mitt i affären och sen går han och köper kondomer. "dom tunna är bra höhö". kenneth är gråhårig.

det var irene som berätta att det var kalas. hon skröt om att hon va bjuden på kalas och det skulle bjudas på korv och potatissallad. sen kom en annan utvecklingsstörd som bara har två framtänder och köpte greys anatomi "nu har jag något att göra när det blir OS"  hon skulle också på kalaset.

jag önskar att jag va bjuden på det här kalaset. tänk vad roligt att sitta och äta korv med staffanstorps utvecklingsstördas elit.

irene hade en nygammal pojkvän förra veckan. de är lite av och på. men idag klagade hon på att hon inte hitta nån karl som kunde ta hand om henne och hennes katt. vad hände med din pojkvän? frågade jag. "han dricker bara, sa hon. man ska inte supa sådär." jag tycker faktiskt att irene är jävligt vettig ibland , men det är nog bara jag som tycker det..
 
ja, jag har inget eget liv att skriva om. blir inte ens bjuden på deras kalas haha. så jag skriver om deras liv istället.

gör det något om man sväljer ner p-piller med vin?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker också att irene ibland är skitsmart! Hon är lite speciell dock. Kommer in och dricker vatten på pressbyrån varje dag nästan, glädjestunden på mitt jobb :P

2008-08-06 @ 23:14:28
URL: http://mariakvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0