uggla the man

"Jag är sjukligt rädd för ormar. Nu när jag var i Thailand ramlade det faktiskt ner en grön trädorm en meter ifrån min solstol. " - citat ur ugglas blogg.

jaaha, hajar i australien och ormar i thailand. jag är precis som uggla, sjukligt rädd för ormar. det grundar sig i att vi hade ormar innan och en av dom bet mig för att jag gjorde en korkad sak. efter detta får ormar mig att darra.

jag ska inte bada långt ut eller sprattla i australiens hav med ett öppet sår och jag ska inte ligga i en solstol under ett träd i thailand. det är två saker som är säkert!
här är de, mr och mrs hippo. de är kära i varandra.

det blev inte så mycke snack om min resa direkt. det snackades mest gamla minnen och diskuterades lost med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0