tänd ett ljus

jag tror jag har hittat en nytt ljus i mitt liv. sån söt en som jag bara liksom tycker om, vilket är konstigt. men å andra sidan inte konstigt för jag har lätt för att tycka om personer. jag blir iaf glad när jag tänker på dig. hade ett ljus innan, men det slockna för ett tag sen.
jag saknar magnus uggla. kooom heeem! skriv blogg igeen.

nu ska jag fortsätta dricka min kopparbergs... fruktsoda.. och tänka på mitt ljus. sedan ska jag borsta tänderna sjukt noga och använda flera meter tandtråd för imorgon mina vänner, då ska jag till tandläkaren. när jag var liten gillade jag att gå dit. men inte nu längre. får fan ingen banankräm längre 
=( (besviiken) och tandläkaren är mer arg på en nu när man är vuxen.

efter tandisen ska jag jobba, tror jag, får se hur jag mår. och sen så ska jag inte träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0