sömnlös i stp

somnade nog halv fem inatt (i morse), låg och vred mig. vaknade 11.40 av att sabina ringde, hon som fixar mina naglar. "heej, ska inte du va här nu? eller för tio min sen?" OJ! sov som en stock. "fem min", sa jag. tog på mig närmaste kläder jag hittade, hela stanstadoverallen haha. osså hittade jag inga strumpor så det blev en rosa och en svart.
igår åt jag chips och kebab, sen popcorn på kvällen. jag antar att min operation bantning inför resan börjar idag då. en vecka räcker väl? okej bantningen får bli efter jag ätit risbullen jag tänker köpa sen. den består av smör, havre och lite vaniljsocker kom vi fram till.

nä ordet banta är ett hemskt ord. hatar det. det finns inte i mitt huvud, stryks från ordförrådet nu. det är ändå så mycket sexigare med lite hull. vem håller med? - alla håller med.
 
ska träffa marcus och martin sen och få lite tips och info inför resan. behövs nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0