sol i sinne, brun inne /rudolf

idag har jag faktiskt solat solarie. detta är inte av fåfänga utan av nödvändliga skäl. solar jag inte innan utlandssol så får jag mer soleksem och det är bland det värsta som finns. efter det åkte jag hem till pillan and jeff residens. satt och snacka och såg på när hon inte brände kycklingfilén.
den dagen man får veta att man är för gammal för ungdomsmottagningen, då känner man sig skruttig.


jag har en ny, ovälkommen, beundrare. eller mer en stalker. 
på jobb frågar dom mig"vad känner du för folk?" och det kan dom ju fråga sig. men jag förstår deras tankar när vatten-uffe säger "heej louiise" ena dagen och jag får en blöt puss på kinden en annan. och mitt i allt, de små knattsen från olika lag som konstaterar: "duu är tränare i stanstad"

ja, jag sääger då det, stp är litet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0