skallebank

today har jag haft ont i huvudet hela dagen. verkligen runt heela huvet.

vaknade och insåg jag försovit mig igeeen, gjorde mig klar (smink, kläder och packa väskan) på 15 min igeeen. börjar bli en dålig vana. sen cykla jag så jag fick lite kramp i låren. (otränad?)

idag köpte jag en fru åt mr hippo, mrs hippo. hon är blå där mr är rosa. ja det går emot allt. jag tänkte att han kanske kommer känna sig ensam när jag är borta och inte kramar honom.

"kan dom inte låta bli fruntimmrena nuförtiden? våldtäkt hit och dit"
- senil stammistant när hon beskådar löpsedlarna

linda, vi fick vuxenpoäng för personalmötet. tycker jag.

john tycker att jag äter ovanligt mycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0