sad but true

möög. jag har alltid sån jävla otur. och inte har jag tur i spel heller.

idag vaknade jag av att min chef ringde.
- väckte jag dig?
- ööhm.. nänä!
- joo, lite väckte jag dig..


sen steg jag upp och gjorde en to do list. och till skillnad från andra dagar och vissa andra personer (känn dig träffad?) så har jag nu gjort alla punkter utom en. =) sjukt nöjd. när jag verkligen vill så kan jag.

snackade med mini, hon slog min historia om snatteritanten med hästlängder. hon hade en tant igår som snodde 10 kg oxfilé. haha hon hade sytt egna hemliga fickor inne i sin rock. kreativiteten flödar!

sen ska jag till banken och träffa zeus. livlina var det.

jag saknar min avbrutna nagel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0