resfeber

börjar bli nervöös. just nu vill jag bara prata med en person, men jag vågar inte störa.
jag saknar dig.
vad är dealen med att vara tjej och träna ett pojklag? gubbar tycker detta är uppseendeväckande iaf.
- jahaja, är du lagledare här?
- nä jag är tränare.
- jahaa! för pojkar? vad fick dig att välja detta karriärsvalet?
- pfff!
- mhm, hur gammal är en sån liten tös då?
....
pontus- gå du före, jag ska bara snacka med kassörskan.
gubbe- jaha, varför ska du snacka med henne?
pontus- hon är min tränare.
gubbe- vaa? är du hans tränare? men du är ju tjej, klarar du det?
jag- pfff, 124,50 blev deet. tack hej
föör böövelen!

det var en tjej och en kille som kom och handlade enbart en sprutgrädde idag. man undrar ju om dom va uttråkade en regnig dag som denna? jag kan inte annat än bli avis på att dom skulle hem och mysa och kladda in varandra. fast sprutgrädde är inte så jävla gott, de kunde valt något annat.

whipped cream or chocolate sauce?

Kommentarer
Postat av: jag...

Saknar dig med...

2008-01-27 @ 09:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0