resedagbok

ofta när folk åker på random resor så säger dom "det som händer i... stannar i..."  meeen! så är, som ni kanske redan kommit underfund med, inte fallet i mitt fall. jag kommer att göra en ny blogg tänkte jag. den ska heta något finurligt som jag tänkte joejoe skulle komma på haha. där ska jag skriva alla smarriga detaljer jag är med om. jag tycker resedagboken är lite knasig och tydligen seg med. jag ska också fundera ut ett sätt att lägga upp bilder på bästa sätt.
jag gör en ny blogg eftersom den ska läsas av släkt osv. och jag vill inte de ska förpesta lullaan.blogg.se med sina dömmande blickar. vill inte vara tvungen att skaffa lösen.

charlotte, jag är ledig imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0