plötsligt händer det

kom hem för en stund sen och en polisbil står parkerad på vår gata. "jasså lasse är hemma på lunch" (lassepolis som bor i vår gata) men nej, det är inte lasse som äter. utan det står en poliskvinna i leifs hus. leif och hans fruga är för övrigt bortresta så jag blir lite fundersam. jag står där och smygkikar och ser sedan att leifs dotters bil står där. alltså kan det nog vara hon som ringt polisen kom jag på *diing* men oj! är nästa tanke, vafan har hänt? inbrott? föreslog mamma, men de brukar ju inte ge sig på hus som är mitt i, utan ett som ligger i utkanten. annars kan det vara ett mord, men det är nog lite drastiskt. hmm.. ska gå och kika lite genom fönstret. brb.

back! polisen är kvar, men jag kan dock inte läsa på deras läppar vad de säger. hmm.. inbrott är väl det mest logiska. de visste väl att de va out of town. får fråga leffan när han kommer hem. men mord hade varit lite mer spännande.

nej det är inte mycket action på min gata, men plötsligt händer det.

middag/förfest hos blondie ikväll. 21 år, gamla kvinna. jättetrevligt. men jag var väl inte på topp. ber så hemskt mycket om ursäkt för detta från botten av mitt hjärta. men på slutet lagom till "pillan på bordet! pillan på bordet!" kom jag igång och blev lite varm i kläderna.

som vanligt på våra samlingar snackas det bajs. "mitt bajs är gulprickigt" är citatet som fastnat i mitt minne. haha
hoppas ni får roligt ikväll mina vänner!

två matcher imorron så nu är det gonatt. laddad till tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0