massage

vad var det för tomte som ringde hem till oss kl 6.30 i morse? fuck you. somnar om, vaknar fem i ett. går ner sätter på starkt kaffe och läser tidningen. pappa skriker inneifrån soffan att helsingborg kissat på hjärnarp igår. vad händer med världen? helsingborg förtjänar inte att ligga så långt ner i serien.

ringer charlotte, hon svarar inte. sen ringer jag marcus, han svarar inte.

så nu ringde jag hem till nahid, grossens massör, och hon svarar dirr. great! "kom direkt louise" special price for you my friend hahah hon är snäll. tar emot en i sitt hem när man inte har tid någon annan gång.


jag kommer sakna dig så in i helvete. jag är så korkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0