madame hex

hoppas att marie bytat så det är hon och jag till stängning. pallar inte typ jenny p. hon behöver något hårt i huvet så hon vaknar upp till verkligheten där man inte kan vara scout när man är 22 år.

jag spår i mina theblad att vi inte kommer ha så mycket att göra idag. bladen säger mig att alla våra kunder som är djärva nog att gå utanför dörren i ett försök att nå grossen, för att inhandla deras jävla oxfiléer, de kommer blåsa åt öst. man kan finna dom i olika granar i ryssland. där kan dom sitta tycker jag, de bittra envisa djävlarna. (vissa är hemskt trevliga djävlar)

pensionärerna vågar inte sig ut alls idag, säger thebladen. de har förutspått stormen och hamstrat fläsk, bruna bönor, kaffe och sina helvetes dillchips. ja, 90% av alla dillchipspåsar som lämnar grossen är i en gråhårigs kasse.
jag tror inte betty äter varken dillchips eller bruna bönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0