lördag

feel jag hade. grossens kunder är oss trogna fast det är storm. kanske band de fast tyngder runt fötterna så de inte flög österut.

kund rullar fram vagnen till min kassa:
kund - jaha, hur ska vi göra nu?
jag - eeeh
kund - ska jag lägga upp varorna här? (pekar på bandet)
jag - jaa, så brukar de gå till

världen är full av människor man inte förstår vad dom tänker med.

ser ljust ut imorron. mina tre bästa backar är sjuka. vi möter slaktarlaget palmstaden. jag ringde butchar-94an, men han hade match själv. ajaj. what to do? har suttit och pusslat med laget en stund nu, tror det blev ganska bra. en center på backen med en forward som kan allt. det kan bli bra.

många överraskande resultat i dam tvåan today. undrar hur de går imorron. själv har man ju träflisor i skinkorna så jag undrar hur det kommer gå att släppa mig lös på planen. bambi på hal is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0