kwack kwack

just nu sitter jag och lyssnar på vår låt, P93s, eller jag har utnämnt den till det. det är disneys ducktales haha. när vi lyssnar på den i omklädningsrummet brukar jag göra en liten kwack-dans. då himlas det med ögonen och jag är såå töntig. 
D-d-d-danger, watch behind you - there's a stranger out to find you 
What to do? Just grab onto some Duck Tales, kwack kwack kwack!
Not pony tails or cotton tails but Duck Tales, oo-oo!
 

kom på att jag kunde fixa lagbilderna i photoshop. så nu har jag gjort de.
sånna snyggingar!

shitmään va precis inne på kastrups hemsida. måste checka in tvåå timmar före avgång. jävlar va mycket dötid. tur jag har med mig korsord och en engelsk bok haha.

Kommentarer
Postat av: taip

du har gjort nåt med din header? fast de ser lite konstigt ut på min dator..

2008-01-31 @ 11:19:47
URL: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0