kluven

det enda som fattades på tolvslaget var kyssen.

en liten dröm jag har haft länge är att mr right tar mig till rom på nyårsafton och kysser mig på tolvslaget mitt framför fontana di trevi. hopplös romantiker.
jane fonda kallar dolly parton "a magical creature from nature" men jag kan inte se vad som är naturligt med dolly. det mesta är ju fejk. det magiska ser jag. man fängslas mest av hennes underbara tindrande ögon. varför fascineras jag så mycket av vackra, mysiska kvinnor? vi ska ju inte ens snacka om min fascination av the one and only  marilyn monroe.

nu ska jag krypa ner i sängen med min mr right now.

Kommentarer
Postat av: linda

du fick ju en puss av mig : )
jag har "blonde" en biografi av marilyn, dock inte självbiografi.. men ändå.. så tjock att jag inte orkaat mig på den.. men du får gärna låna.. tänkte påbörja den på bussen till gbg så kan ju kolla lite på den där! : )

2008-01-02 @ 04:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0