härligt

kommer till samlingen, får reda på att ännu en back inte kommer. ball! 10 spelare varav en är back. "robin då kör vi 1-4 idag då så är du ensam där bak hela matchen, orkar du det?"

tankarna snurra på högvarv och till slut fick jag ihop det men inte var jag supernöjd när jag titta ner på mitt papper. men oj! sån match killarna gjorde. gjorde verkligen det bästa av situationen och jag tror vi har ett nytt stjärnskott på backsidan haha. 0-0 efter andra.

sen skada sig en av dom bästa forwardsen. så vi körde ju på tre backs. palmstadens översittare till tränare testade sitt svordomsförråd och hans spelare började slå efter benen och andra farliga grejer. och jag började se rött. sista 3 minuterna toppa jag och det sluta 1-2 till oss.

efter matchen sniffa jag i luften och sa till emmie:
- lukta!
- (sniffar) va?
- känner du inte vinstens sötma?

Kommentarer
Postat av: pillan

ja det gick väl staffanstorp runt då.. han med ljusbrun jacka är ju svensk. eller hur? sen att han bryter är en annan sak. de var hos oss igår vid 17:45 iaf.. ibland är de tre. aja stör mig.

2008-01-27 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0