gothia -08

om någon trodde jag menade en dildo igår med mr right now så var så inte fallet. ville bara poängtera det!

nu måste jag verkligen packa.
tur man alltid är ute i sista minuten. tur att man skickar mor tillbaka till grossen för att handla glömda saker. tur att man är rutinerad och använder samma packlista år ut och år in. bara att byta ut några få saker.

coach peter sa att det blir lätt packning. ingen sprit med till gothia.

jag är lycklig sålänge mina grabbar inte läser min blogg. dom lämnar mig någerlunda ifred. privatlivet måste man ha. den dagen den sorgen. men då byter jag bara namn.

     


ps. imorgon är det en månad tills jag leaving on a jet plane. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0