Goosfraaaba

ja, jag erkänner jag har inte lämnat in aktivitetskorten än. dessa jävla grejer jag hatar så mycket. dom skulle varit inne typ förrförra veckan. antar att jag inte blir årets tränare detta året med.

mina ögon börjar inta en kantig form och jag har ont i ryggen. detta pga att jag suttit alldeles för länge framför min dator, vilken jag hatar för tillfället! jag satte mig här för en jävla massa timmar sedan. (21.14 för att vara exakt) då började jag pilla med aktivitetskorten samtidigt som jag kollade med ett öga på gynning på tv.

två timmar senare stannar mitt hjärta och jag slutar andas. allt försvann! jag kippade efter andan och försökte hitta allt igen, men förgäves. två timmars slit. istället började jag skrika heeelvetee och stirra runt för att hitta något att slå på. "I feel pretty, oh so prettyy..." sedan satte jag mig i sängen och började febrilt proppa i mig popcorn. "I feel pretty, oooh so pretty.." sedan insåg jag att det ända jag kunde göra var att börja om från början igen.
blev precis klar.

ps. han snygga i brokeback mountain är död.

Kommentarer
Postat av: pillan

haha ja du vet varför jag skrev så nu. men jag menar ju det också. ja jag såg också att han var död.. hmm.

2008-01-23 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0