förjävla bra

6 pinnar idag! så jävla bra! danskarna föll nog lite på att de inte hade kondis. det vi brukade falla på. men grabbarna va som maskiner idag =) jag höll dock en ganska passiv roll för en gångs skull. skrek till ibland, men det lät inte så jävla högt ändå för jag har ju ont i halsen. målbrottet?

det var jävligt länge sen jag hade stringtrosor på mig. mest hotpants har det varit. men idag hade jag string för jeansen va förjävla tighta. och det skaver så in i helvete. ångrar mig nu. hotpants is the shit.

förtjust - check!
betuttad - check!
förälskad
kär
älska
dör för dig

challan och mamma tycker att  jag svär för mycket. vet faktiskt inte var det kommer ifrån. ska bättra mig för det är inte passande i en fin dams mun. haha men vad passar där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0