förebild?

carolina är en idol för mig. man har inte många idoler längre när man är såhär gammal som jag är. rynkorna börjar ta form och brösten börjar tas upp av tyngdlagen osv. skämt å sido men jag är så imponerad av henne iaf.
   
hon är en vacker jävel

hon lyckas alltid spotta ut någon klockren kommentar eller lägga av ett gapflabb på helt fel ställe. men det är detta som gör henne så sjukt cool.

upplockat från "i huvudet på gynning":
- jag brände mig!
- åh naaj! det var inte så farligt, vill du ha en kaka?
- nej det får jag inte för då vill alla andra barn också ha.
- jaha! det var ju synd.
.......
- hur känns det nu då?
- det gör jätteont.
- jaha, jaja men det får du nog ta och leva med.
.......
-ett! två! tre! BAJSKORV! hhahahah


jag tror hon och jag hade kunnat bli goda vänner haha om inte annat hade hon behövt mig när hon får barn, som en räddare i nöden, så inte barnet råkar illa ut.

idol, men ingen förebild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0