det var ju ett jävla tjat om naglar

alla skriver om skitsnack/skvaller har jag noterat. jag tänkte bidra med min lilla åsikt. skitsnack/skvaller är bara åsikter och info som ventileras. sen är det ett plus om personen det handlar om inte får veta för man vill ju inte göra någon lessen haha men klimathotet är väl också intressant, i guess.

idag började jag dagen med att slå av halva min vänstra pekfingernagel också i kassan. ball! men dagen fortsatte bättre.

irene hade varit hos doktorn och kollat sina bröst informerade hon mig om. hon gillade inte att åka buss så långt som till lund. haha. jag försäkrade henne om att det nog inte var några fel på hennes bröst (mer än att dom hänger nere vid knäna)

nu har jag varit på kansliet och hämtat ut lite pengar som jag legat ute med, 1649 spänn rikare. det klirrade i resekassan!

du e helt jävla dum i huvet. kan du tänka på någon annan än dig själv eller? alltid ett jävla liv om allt. man kan inte ta allting för givet.
image198
sverige är en underbar man fattigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0