den tappra blåmesen

vaknade ett. satte på jävligt starkt kaffe. känner mig lite off i hjärnan, seg. satte mig och drack mitt kaffe och tittade på en liten blåmes när han käkade nötter i vårt träd. jag satt där en bra stund. det blåser mycket ute så nötnätpåsen snurrade och snurrade. jag satt och funderade på när han skulle bli yr i huvet. han såg inte ut att ha någon mat ro heller. satt och pickade i 190 och tittade sig omkring helatiden. var kanske rädd att nån ful kråka skulle komma. men då hade jag räddat honom.
jobbiga tankar som snurrar i huvudet. stor jävla klump i magen. orka.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahha, sweet birdie!

2008-01-07 @ 20:03:32
URL: http://taijpani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0