dagens ungdom

hittar inte en killes nummer så jag ringer en annan.
- hej har du dahls nummer? jag behöver säga en sak till han
- jaa.. men vad ska du säga till han?
- att han ska ta med sig matchkläderna fast han inte ska spela för vi ska ta lagfoto.
- jaha, men jag kan säga de nu.
- jaha är han hos dig?
- nää, men vi spelar spel på internet. alla e här typ. vänta.
- hallå! grabbar! vi ska ta lagfoto idag. dahl, ta med dig matchkläder.
- hahahah
- så nu vet alla.
- hahaha tack

spelade som idioter i första men sen tog vi tag i oss och vann. sitter och käkar minimajs nu för att fira. skulle bett en annan fotograf för lagfotona blev svindåliga. men han är ju sämst. alltid sagt.


jag väntar tålmodigt på att få allt det där jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0