be a bree

nu har jag bestämt mig, jag ringer. det ska inte få va såhär.
jag hatar när ni skriver krypiskt. för jag är allmänt, extremt nyfiken av mig och när jag inte fattar vad ni dillar om blir jag irriterad. och tror du jag låter det vara så ohnoo, jag kommer söka upp dig och fråga vad du menar. mahahah jag kanske kastar sten i glashus nu? men ni vet väl att jag inte är så seriös med mycke av mina meningar på denne blogg.

jag blir rörd. ni skriver så sött om mig i era bloggar. jag ska göra mitt bästa för att skicka mejl ofta osv. har bestämt mig för resedagbok nu. skriver länken här när jag har meckat klart med det.

böla som en åsna innan. glada tårar. undrar vad oddsen är att man vinner. men bryr mig inte. ännu en bekräftelse på att man gör något bra är jag mer än nöjd med. ja jag nöjer mig som det är. det ända(?) negativa är tydligen att jag är dålig förlorare. men hade man inte varit de hade man väl inte engagerat sig så.
linda har gått och blivit hemmafru. hoppas hon bjuder hem en på blåbärspaj! det hade bree gjort... =)
här får du tips: http://www.beabree.com

match ikväll. kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0