bad hair day

idag har varit en dålig dag. inte fått något av det jag skulle gjort, gjort. för jag har sprungit runt och oroat mig och haft dåligt samvete och fällt några tårar.

på dåligt humör äntrar jag jobb, blänger på alla i min väg utom marie. till henne fick jag fram ett surt "HEJ!"

det finns en man som alltid handlar 6 jordgubbs-MER, en färdigrätt från dafgårds och ett kexchoklad. men idag, hör och häpna! avancerar mannen till tre kexchoklad. tro inte att jag inte har koll på er. man kan fråga sig varför han inte tog fyra, för då får man rabatt.
det är jättestrikt med leggkontroll av svenska spel. så kom en liten kille in och skulle spela. nekades. så kommer en större fram, hade inte legg med sig. svinlack blev han. sen skickar dom fram "frugan" hon hade heller inte legg så jag fick snällt neka för tredje gången. pappan ble svinlack och kallade mig rasist. jag är nog den siste som inte är det på hela gross, så felaktiga anklagelser mannen. det slutade med att dom köpte några tianlotter.

åååh =( slog fingret i kassan idag och knäckte nageln. inte vackert. och nu måste jag vänta ända till den 28e för o fixa detta! ååh

just nu sitter jag och min nästkusin(14år) och tröstar varandra på msn. tur man har honom haha "jag har gråtit i tio minuter" säger han. jaa jag säger då det, kärleken den kärleken.

Kommentarer
Postat av: pillan

guud det måste vara han som är så sur och knappt säger hej? visst?

2008-01-17 @ 11:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0