2oo8

gokväll! vad denna dagen försvunnit snabbt. hoppas alla mår bra med tanke på omständigheterna. (förutom vissa, du känner dig säkert träffad) hihi stackare

nu orkar jag inte fixa med mer meck så jag ska lägga mig i sängen och glo på barnen i bullerbyn och sedan är det buskis med eva rydberg. trevlig kväll för mig!

imorron är det grossen som väntar på mig 11-19. jag ska byta ut "ha en bra dag" mot "god fortsättning" för det förväntas man ju tydligen säga nu i några weeks framöver. låter så mesigt. orka! allt är så överskattat. 2008, so? det är bara en siffra som är utbytt. men jag tycker iaf, som jag sa igår vid middan, "att vi har(hade) hemskt trevligt"

och jag fick se mina raketer, vilket jag kände mig lycklig som ett barn över.

träningsvärk i rumpan har jag, av allt skakande väl. donno.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0