gravid?

det är inte ofta, men just nu känner jag mig sjukt svullen. plankjävel! efter vi ätit så kändes det som jag tror att det kanske känns när man är gravid i 3e-4e månaden. haha. tanken slog mig, medan jag gick där och rapa vid statoil, att hade någon puttat mig hade jag rullat hela vägen hem.

nää gud va jag överdriver. men gott var det!
(när jag sökte på gravid kom brittans lillsyrra upp. lord)

nu ska jag ladda in musik för resan, mest lugna låtar tänkte jag. måste ha det till när jag sitter och är nervös och vilsen. då duger inget re re re reeemiiix. det lugnar inga nerver. nämen ärligt talat är jag ganska lugn, men jag ska väl inte ropa hej förrän jag hoppat över öresund. när jag sitter på kastrup kommer väl allt.

55,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0