bloggar live from sydney mahahah

waaah! nu kande jag att jag ville skriva har for jag kan inte skriva allt pa resedagboken har jag ju kommit pa. men har kanns det lite tryggare fran mormor och fastrar och knattar.

challan fragade i ett mejl om jag censurerar pa resedagboken och ja jag skirver ju inte allt sant jag inte kan skriva. om ni fattar. ibland antyder jag och man kna lasa mellan mina rader. lindar in lite i bomull. challan hade last mellan raderna att jag haft sex med nagan av 08orna, men nej inte nagon av dom.

sa ar det nagat ni undrar om lite per privata saker lar jag beratta nar jag kommer hem kankse eller kan ni skicka ivag nagan fraga i ett mejl. jag kan heller inte skriva sa oppet om jenny och helena for deras familjer laser kankse med.

varat dagliga favvouttryck ar ett citat som en kompis som heter linda sagt. som var en i tjejganget som jenny och helena bodde med innan.
detta lases med den grovsta svengelskan ni kan fa till hogt for er sjalva:
"WELL! maybe you should have tought about that before you fucked so much"

nu menar inte jag att vi gor det haha. bara att vi sager sa ofta men inte att vi knullar runt assa. eller alla utom vi tre gor det. respektfulla svenskar som haller ihop benen. men asball att saga pa hennes svengelska.

lycka till mot hjarnarp!!

puss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, Lousie du är galen. :D
Jag saknar dig på jobbet. Jag har dock fixat in Eve nu. Det är trevligt. Kram

2008-03-05 @ 23:32:36
URL: http://www.annelili.blogg.se
Postat av: taip

haha den va ju inte sååå farlig! jag har ju lagt ut hur många fina bilder som helst på dig innan så alla vet hur vacker du är egentligen :D PUSSS

2008-03-07 @ 12:52:56
URL: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0