zzz

fyfan va jag är sliten. orka jobba idag. jag gick upp vid ett och drack en kopp kaffe. det hjälpte lite. sen klädde jag julgranen i min ensamhet. efter det hängde jag upp änglarna. blev rätt mysigt.

igår gick vi till stortorget här i lund. vakten sa att det egentligen va typ 25 men att vi kom in ändå för vi såg så städade ut. haha jag som knappt kunde stå på benen. men visst.

sen träffade jag en kund på slagt haha. ja, vi hamna på slagt som vanligt. han undrade om jag skulle klara av att jobba idag. iiinga problem! svara jag.han skulle komma in och kolla till mig. han va lite besviken på att han alltid måste visa legg när han ska handla snus och jag lovade att aldrig mer kolla legg på han. det har jag gjort för skojs skull innan bara haha

jag undrar hur jag fått det stora blåmärket på mitt lår. ett mysterium.

Kommentarer
Postat av: pillan

ååh jag kunde ju klä granen med dig : )

2008-12-07 @ 15:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0