vem är sexigast

jag satte klockan på 10 idag fast jag börjar tre. ville hinna med att gosa ner mig i soffan med en film och kaffe, diska diskberget som hägrar i köket, hänga upp änglaljusslingan. men det sket sig. vaknade 11.33.

men nu hade jag ju en plan med dagen. det är bara det att jag måste hinna det på mindre tid. halva disken är nu diskad. jag blev lite trött.

just nu sitter jag och tittar på mtv där det är spice girls vs. pussycat dolls med min kopp kaffe. "be carefull what you wish for, cause you just might get it" sjunger pussycats. jag vet ju dock vad jag önskar mig då. nicoles kropp. förlitar mig på det där "...you just might get it." kanske inte ens behöver deffa på sallad och träna.

   
idag blir en bra dag. har ju bara halva disken kvar. och det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0