vanliga sysslor en fredag

efter jobb körde jag till pillan. vi kolla idool och sen klädde vi hennes gran. den är grön. kulorna som blev över fick jag med mig hem, de ska pryda min guldiga gran sen. vi lyssnade även på julmusik och gav rocky ögondroppar mot hans ögoninflammation. min uppgift var att hålla ihop käkarna på han så han inte bet. efter väldigt mycket brottande så gick det.

när jag körde hem nu för en stund sen så kom rock this party. alla vet väl hur jag blir när det är bob sinclairs låtar som spelas. laddad till tänderna. meeen eftersom jag inte alls ska ut idag så slog tanken mig att svänga vänster i rondellen vid statoil istället för höger och bege mig till vårt älskade slagthus. där tänkte jag ställa mig utanför med huvan uppe och viska "taxi taxi" till folk som ramlar ut. hade nog blivit väldigt poppis med min blåa blixt, speciellt av tjejer tror jag. som nog litar mer på en kvinnlig svarttaxi än en manlig från mellanöstern.

fast jag svängde ju höger och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. kanske ska köra och köpa något. får se. gonatt everybody allihoopa. vi ses imorron. på slagt? inte? haha jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0