nya tag

johnnyboy anmärkte på att jag såg deppig ut på jobb. nu har jag precis skummat igenom min blogg, för att få lite självinsikt, och den är ju sjukt deppig. skärpning! jag är väl inte happyfuck i fuckme-leken utan grund.

det är bara en vardagssvacka, promise. de e ju för fan vinter. vatt lite tungt med förluster och bråk med grabbarna. sen var det inte kul att få smaka på ledigheten i sthlm och sen återvända hem. känns lite som jag står och stampar på samma ställe. måste komma på vad jag ska bli när jag blir stor.

idag mötte vi serieledarna och första perioden slutade 0-0. i andra så ändrade vi uppställningen och pajjade deras diagonaluppspel. då hade dom ingenting och vi vann andra med 2-0. sista så pressa dom oss upp bakom mål och sista minuterna så spela vi med box, powerboxen. vid slutsignalen stod det 3-1 på tavlan och jag kände addrenalinet och lyckan rusa genom kroppen. humöret vänder lite.

vinsten fira jag med lite mcdonalds. =)

på lördag är det utgång. vem är på? alla är på. eller bara jag.

   

Kommentarer
Postat av: pillan

jag är pååå!

2008-12-05 @ 10:35:01
Postat av: Ems

DOM bilderna minns jag väl! =D GOOD TIMES! Och imorgon blir d party party!!

2008-12-06 @ 00:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0