sätt inte korven i halsen gubbjävel

åååh jag vill se disney on ice princess classics. vem vill se den med mig? coome oon folks! jag vill vill vill!
inatt drömde jag att charlotte och jag åkte till bali med hennes familj och hälsade på hennes kusiner från karlskrona som bodde där. de va sjukt varmt och skönt tills jag kom på att det var gothia och jag fick åka hem för att åka dit. men sen tog jag tjänstledigt från cg efter gothia och åkte tillbaka.

"lycklig den som inte sörjer över vad han saknar,
men som glädjs åt vad han har."
- Demokritos

Kommentarer
Postat av: pillan

haha jag kan tänka mig det : ). . eller ja, beror på när hur var kanske.

2008-12-23 @ 09:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0