tjatja!

love love love! att flyga.

kändis nr 1 såg jag på sturup, brottarmartin som va med i lets dance. sen på tågperrongen i sthlm sprang kändis nr 2, den blonda politikern, förbi. hon som va ute och söp för typ regeringens pengar och det blev massa rabalder. avgick hon?

jaja sen kom oola och mötte. det första jag fick lära mig va att man står på höger sida i rulltrappor. jag ställde mig ju såklart på vänster sida så sa ola till mig att vänster sida är för de där stressade försenade människorna, de där som kommer dö i förtid av en hjärtinfarkt. där ska de springa förbi en. står man i vägen kan det hända att man blir undanknuffad.

vi har för övrigt gått och gått på stan och jag har tittat och tittat. blev bjuden på kinamat och sen har jag sett en dansande uteliggare som spelar munspel varje dag på sergels torg. han tar inte paus verkar de som. imponerande.

vandrade i gamla stan igår och det var det mysigaste. massa små gulliga affärer med gosedjur och gamla leksaker osv. som jag älskar. hälsade på nina också, hon verkar trivas bra.

kändis nr 3 såg jag när jag va påväg hem. han lockiga programledaren med glasögon som är med i typ debatt el nåt, trodde jag. men såg nu på google att han är meteorolog. =)
 
lite deprimerande att åka hem. tillbaka till vardagen. ska jag vara helt ärlig så fällde jag en tår när tåget börja rulla mot flygplatsen. nästa "ledighet" är gothiacup i januari.
   

Kommentarer
Postat av: taip

blev inte hon politikern slagen på krogen eller nåt sånt? efter att hon bråkat med en vakt.. har jag för mig iaf..

2008-12-03 @ 20:43:05
URL: http://taip.blogg.se/
Postat av: Ems

Har han den dansande uteliggaren skägg och bara shorts på sej? För i så fall e han megakänd (eller ja, inte mega kanske =P)

2008-12-06 @ 00:43:45
URL: http://snaeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0